sunnuntai 8. kesäkuuta 2014

Reissussa Päivä 2

Aloin kirjoittamaan tätä tekstiä eilen illalla mutten saanut julkaistua sitä kun mun läppäristä loppui akku ja pum näyttö pimeni. Julkaisen silti nyt tämän mitä oon eilen kirjoitellut koska en millään jaksa enkä kerkiä nyt aloittaa uudestaan koko operaatiota nimittäin tultiin justiinsa tänne Savonlinnaan meidän hotellille ja lähetään tästä seuraavaksi tsekkaamaan toi kylpylä puoli! :)

Heippa vaan! Täällä kirjottelee aika ryytynyt mamma. Elämäni ensimmäinen yö teltassa meni kohtuullisen hyvin mitä nyt tunnin välein herätin J:n ja kyselin oliko aika jo herätä ja ihmettelin kaikkia ääniä mitä teltan ympäriltä tuli mutta sainpahan kuitenkin edes jonkin verran nukuttua
Tänään päästiin kuitenkin kiertelemään Kristiinankaupungissa vähän paremmalla ajalla kun eilen saavuttiin sinne vasta niin myöhään. Hetken kiertelyn jälkeen oltiin molemmat J:n kanssa ihan myyty! Ihania vanhoja rakennuksia joka puolella, pieniä sivu kujia ja tienviitatkin oli kaunokirjoituksella kirjoitettu. Oikein romanttinen paikka siis

Oli kyllä hassua törmätä tälläiseen vanhaan keltaiseen puu rakennukseen jonka kylkeen on kiinnitetty kelan ja maistraatin kyltit kun on tottunut itse vierailemaan aivan erilaisissa

Aamupalalla käytiin jossain paikallisessa kahvilassa, sen jälkeen hypättiin autoon ja lähdettiin ajamaan kohti Ähtäriä

Tuurin kyläkauppa sattui osumaan matkan varrelle joten käytiin sieltä ostaa Helmille tuliaisia

Käytiin Ähtärin eläinpuisto kiertämässä läpi ja mun sydän suli kun näin tuon pikku possun. Se oli niin utelias ja haisteli meitä ihan läheltä, äärettömän suloinen pieni pallero

Kaiken kaikkiaan tänään tuli kierrettyä Kristiinankaupunki-Tuuri-Ähtäri-Jyväskylä-Mikkeli-Juva ja nyt löydettiin sopiva leiriytymis paikka, teltta on kasattu ja kohta on pakko mennä nukkumaan meinaan sen verran väsyttää!

Sellanen oli eilinen päivä :) Jostain syystä osa teksteistä on keskitetty enkä saa vaihdettua niitä normaaliksi.. Onkohan bloggerissa nyt vikaa vai mun koneessa

Mitäs mieltä ootte meiän reissun toisesta päivästä?

-Nea

1. Teijän road trip vaikuttaa niiiin mukavalle! <3 Ja tosi jännää, että ootte tällähetkellä samassa kaupungissa ku mie! Hihi, pitäkää hauskaa :)

1. Oli niin mukava reissu kieltämättä ♥ Olihan se hassua ajatella että sitä liikkui sellaisissa paikoissa missä asuu puoli tuttuja :D

2. Onpa mukavan kuuloista :) Oon uusi lukija, ihanaa ootella teidän toisen lapsosen syntymistä ja olet hyvin nätti minusta :)) Voit käydä tsekkaa munkin blogin jos huvittaa! Löytyy tän mun nimimerkin takaa :)

1. Olikin tosi mukavaa :) Tervetuloa seurailemaan ja kiitos paljon :>
      Voisin käydäkin kurkkimassa vähän paremmalla ajalla!

3. Vaikuttaa hauskalta reissulta! Itse oon nukkunut teltassa viimeksi lapsena, enkä enää uskaltaisi. :D

1. hauskaa oli! Huuui, kyllä muakin jännitti ihan hirveesti ja J:tä jännitti se kitisenkö koko reissun ajan mutta loppujen lopuksi kivasti ne telttailu yöt meni :)

4. Vaikuttaa kyllä niin kivalta teidän reissu :) <3

5. Niin kivalta kyllä vaikuttaa tuo teidän reissu!! :) Itelleni tosi tuttuja paikkoja nuo Ähtäri ja Tuuri ja tietty Jyväskylä kun täällä asutaan :) Jos nyt ei päästäkään ulkomaille niin toi roadtrip vois olla hyvä idea!

1. Oli tosi mahtava viikonloppu! :) Mulle taas kaikki paikat missä käytiin oli tuntemattomia :D Tulipahan nyt edes vähän paremmin perehdyttyä tähän Suomeen, hahah
      Juu ehdottomasti kannataa lähteä roadtripille jos ei muuta! :)