maanantai 2. kesäkuuta 2014

Päivä Helsingissä

Eilen oli super kiva päivä! Aamulla kello 9 hyppäsin bussiin ja suuntasin Kamppiin treffaamaan Jonnaa ensi kertaa. Ajattelin että saattaisin olla jännityksestä jähmeänä tai vähintääkin hiljainen kun ensi kertaa kuitenkin tavataan mutta luontevasti päästiin heti juttuun ja sitä juttua ja naurua riittikin


Meidän oli tarkoitus lähteä kiertelemään hietsuun kirppareita mutta sää oli sen mukainen että sai arvuutella alkaako aurinko paistaa vai kastuuko siellä läpi märäksi joten päätettiin koluta Kamppi ja Forum perusteellisesti läpi. 
Käveltiin ja pengottiin kymmenittäin vaatekauppoja mutta yllättävän vähän juttuja tarttui mukaan alennuksista huolimatta.
Jopa J kehui mun rahan käyttöä (siis J ei koskaan kehu mun rahan käyttöä) joten kyllä tässä ylpeä saa olla :D


Jonna oli ehkä hieman hämmästynyt kun kerroin etten ole koskaan käynyt Arnoldsissa syömässä joten oli aika selvää että nyt mä menettäisin mun "Arnolds neitsyyden". 
Omasta mielestäni koko paikka on täysin yli arvostettu. Fiilis sitä donitsia syödessä oli vähintäänkin sellainen kuin olisin jossain selviytyjä ohjelmassa. Ensinnäkin donitsi tursusi rasvaa niin paljon että mun kolesteroli arvot varmaan pomppasi hetkellisesti pilviin ja toisekseen sitä yli makeaa päällistä oli mielettömän paljon siinä, aina kun haukkasin palasen siitä oli työn takana saada nieltyä se tukehtumatta koska se mönjä takertui kitalakeen kiinni eikä helpolla pois lähtenyt. Ei mulle kiitos enään noita donitseja :D

Gina Tricotissa mulle kävi pieni kömmähdys. Sovitin sormuksia ja oletin että mun sormi on pienempi kuin mitä on. Jonnan varoituksista huolimatta tungin sormuksen loppuun asti ja siihen se sitten jäikin. Sormi lähti turpoamaan, muuttui samalla punertavaksi ja me hiki päässä yritettiin panikoida sitä pois. Loppujen lopuksi myyjä juoksi pukuhuoneeseen kaivamaan omasta laukustaan rasvaa millä saataisiin sormus pois sormesta mutta Jonna sai repästyä sen ennen rasvoja. Huh!

Jossain vaiheessa nälkä yllätti joten Jonna ehdotti kampissa sijaitsevaa Johto-kahvilaa jossa saa itse koota salaattinsa monista täyte vaihto ehdoista. 
Tykkäsin aivan mielettömästi tosta paikasta!



Päivä oli oikein onnistunut ja aika kului hurjan nopeasti!
Seuraavan kerran nähdään Jonnan kanssa Lahdessa heinäkuun alussa jos mä nyt meinaan lähteä sinne summer uppiin

Miten teidän viikonloppu on sujunut? :)

-Nea

10 kommenttia:

  1. HEI KOMMENTOINKOHAN MÄ JO ?? :D nojoo eniveis oli kiva nähä<3 ja heinäkuussa sit kanske jatketaan ;)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah et kommentoinu :D:D Juuu ton road trip reissun jälkeen tiiän et onko musta telttailuun joten sen perusteella tiiän tuunko sinne summer upeihin.. Mutta siellä nähdään jos tuun! <3

      Poista
    2. joo<3 ilmottele mulle kun tiiät:p nii osaan suunnitella sinne jotain sit, jos et oo tulos :)

      Poista
    3. joo mä ilmotan :) mut on sinne viel yli kuukaus aikaakin :D

      Poista
  2. Kuulistaapa ihanalta päivältä :) ♡ Kaikkein kivointa on just tavata "blogi tuttuja" ekaa kertaa vaikka se onkin aina yhtä jännittävää :D Mäkään en tykkää Arnoldsista vaikka kaikki sitä aina ylistääkin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli meillä kyllä kivaa :) Niii onhan se aina hauskaa tutustua ja tavata uusia ihmisia! Mua väsytti vaan ihan pirusti, olin nukkunut edellisenä yönä 3h joten aattelin et koomailen vaan enkä saa suusta yhtään mitään ulos mut onneks kävi päinvastanen reaktio :D
      Joo toi Arnolds oli kyllä ihan surkee paikka, ihmetyttää miks kaikki ylistää sitä noin paljon kun normaaleista ruoka kaupoistaki saa parempia donitseja! :D

      Poista
    2. Hahaha kyl sitä puhuttavaa yleensä aina löytyy jos on yhtään samalla aaltopituudella :)

      Joo ne on aika rasvasia ja kitalakeen tarttuvia hahha :''D

      Poista
    3. Niii tottahan toi :)
      No niin onki!!

      Poista

Kiitos kommentistasi! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...